You currently have Javascript disabled!

Digitale werkbon

Met de digitale werkbon van CleanJack behoren papieren rompslomp en fouten tot het verleden. Schoonmaakbedrijven kunnen nu gemakkelijk en efficiënt werkopdrachten plannen en uitvoeren met behulp van de digitale werkbon. Met deze tool kunnen schoonmakers gemakkelijk aangeven welk werk, wanneer, door wie en waar moet worden uitgevoerd.

Digitale werkbon van CleanJack

Schoonmakers kunnen hierdoor altijd en overal hun werkopdrachten inzien en de gewerkte tijd en gebruikte materialen registreren. Ook kunnen ze aan het einde van het werk de klant om een digitale handtekening vragen ter bevestiging van het werk. Dit zorgt ervoor dat alle informatie in één centraal systeem staat en dat er geen papieren werkbonnen meer verloren gaan.

Het CleanJack digitale werkbon systeem is niet alleen gemakkelijk voor schoonmakers, maar ook voor de managers. Alle werkbonnen verschijnen automatisch in het centrale manager systeem, waardoor managers altijd op de hoogte zijn van de voortgang van de werkzaamheden en de gebruikte materialen. Bovendien ontvangt de klant automatisch een digitale kopie van de werkbon via e-mail, waardoor ze direct op de hoogte zijn van de uitgevoerde werkzaamheden. Zo heb je altijd en overal inzicht.

Optimaliseer werkprocces met CleanJack

CleanJack's digitale werkbon vereenvoudigt en optimaliseert de werkprocessen voor schoonmaakbedrijven, waardoor fouten worden voorkomen. Dankzij deze efficiënte werkwijze zijn de uitgevoerde taken altijd transparant en kunnen klanten op de hoogte worden gehouden van de voortgang. Dit zorgt voor een gestroomlijnde werkwijze en verbeterde communicatie binnen het schoonmaakbedrijf.

Benieuwd naar de ervaringen van andere bedrijven? Je leest het in: https://cleanjack.nl/ervaringen
Nooit meer gedoe met papieren werkbonnen
Altijd alle informatie bij de hand
Navigeer direct naar de volgende klus via de werkbon App
Razendsnel rapporteren, digitaal ondertekenen door de klant en factureren

Misschien ook interessant:

Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Bekijk product
Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Bekijk product

Misschien ook interessant:

Tijd- en aanwezigheidsregistratie

Tijd- en aanwezigheidsregistratie

Bekijk product
Planning en online dashboard

Planning en online dashboard

Bekijk product
Digitaal logboek en rapportages

Digitaal logboek en rapportages

Bekijk product
Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Bekijk product
Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Bekijk product

Veel gestelde vragen

U heeft al een digitale werkbon vanaf €10 per maand. Voor een lage gebruiksfee per maand bent u altijd verzekerd van een stabiel, veilig en betrouwbaar systeem en werkt u automatisch altijd met de meest recente softwareversie. De gebruiksfee is afhankelijk van het aantal specialisten. Vraag hier gelijk een offerte op maat aan.

Ja. CleanJack kan ook tablets, smartphones en simkaarten leveren. 

Ja. Het CleanJack systeem kan zo worden ingericht dat vanuit 1 planbord zowel reguliere schoonmakers als specialisten kunnen worden ingepland en aangestuurd. Schoonmakers zien hun taken in de App op hun telefoon of in het display van de CleanJack terminal, specialisten zien hun taken in de digitale werkbon App. 

Ja. Klanten kunnen de werkzaamheden controleren en goedkeuren door een digitale handtekening te zetten op het display van de smartphone of tablet van de medewerker.

Ja. Klanten ontvangen direct een kopie van de digitale werkbon in hun emailbox.