You currently have Javascript disabled!

Tijd- en aanwezigheidsregistratie

Tijdregistratie is de manier om overzicht te hebben en te houden. De registratie van de aanwezigheid van de medewerkers die in- en uitchecken, is belangrijk voor je bedrijf en voor verschillende processen binnen je organisatie. Je wilt er alleen niet te veel tijd aan kwijt zijn. CleanJack maakt urenregistratie gemakkelijk en snel. Met deze urenregistratie-software registreer en verwerk je gemakkelijk en eenvoudig de gemaakte uren van je werknemers. Zo heb je niet alleen inzicht in de werktijden, afwijkingen en de aanwezigheid van de medewerkers, maar ook in de voltooide taken die automatisch veilig worden opgeslagen. Deze gegevens zijn allemaal realtime toegankelijk via het online dashboard en de mobiele applicatie. Zo heb jij meer tijd voor de kerntaken binnen jouw bedrijf in plaats van de administratie rondom de urenregistratie van je medewerkers. Zo heb je altijd inzicht en grip op de organisatie.
 

In- en uitklokken

Alle werknemers krijgen een tag waarmee ze kunnen in- en uitklokken. Op locatie plaatsen wij de stickers of een CleanJack terminal waardoor ze makkelijk kunnen in- en uitklokken. De medewerkers kunnen inklokken met de app of met een tag. Dit kan per locatie verschillend zijn. Wil je liever per ruimte een sticker of wil je alleen bij binnenkomst een terminal ophangen. Het is allemaal mogelijk. 

Kostenbesparing

Het registreren van werktijden en de aanwezigheid van je medewerkers kan belangrijke informatie opleveren. Je krijgt niet alleen de juiste informatie in handen voor foutloze betaling, maar ook veel inzichten om je organisatie effectief bij te sturen. Door deze software verbeter je de kwaliteit van je urenregistratie en loop je minder omzet mis. Dit betekent optimale kostenbeheersing voor je bedrijf. Het is een gebruiksvriendelijke oplossing. Het overzichtelijke dashboard en de handige app maken dit een stuk gemakkelijker en duidelijker.
 

Voordelen

- Snel en makkelijk te gebruiken via je app op je telefoon.
- Altijd inzicht in uren van de medewerkers. 
- Makkelijk te koppelen met ieder systeem
- Nooit meer discussie over gemaakte uren.

Misschien ook interessant:

Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Bekijk product
Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Bekijk product
Digitale werkbon

Digitale werkbon

Bekijk product

Misschien ook interessant:

Planning en online dashboard

Planning en online dashboard

Bekijk product
Digitaal logboek en rapportages

Digitaal logboek en rapportages

Bekijk product
Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Aanwezigheidsregistratie apps voor reguliere schoonmaak

Bekijk product
Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Druppelsysteem en CleanJack wandterminal voor reguliere schoonmaak

Bekijk product
Digitale werkbon

Digitale werkbon

Bekijk product

Veel gestelde vragen

Binnen de Europese Unie is ieder bedrijf verplicht om een systeem beschikbaar te stellen waarmee werknemers hun werktijden kunnen registreren. Dit is onder andere om te voldoen aan de regels voor arbeidstijden en rusttijden. Bedrijven moeten de geregistreerde werk- en rusttijden 5 jaar bewaren. Medewerkers moeten ook hun eigen tijden kunnen nakijken. Het digitaliseren van de registraties is de meest praktische, betrouwbare en goedkoopste manier om aan deze eisen te voldoen.

Bij grotere locaties worden meestal druppels gebruikt. Medewerkers melden zich dan aan door de druppel tegen een klokkastje op de werklocatie te houden. Dit levert betrouwbare registraties op en het gebruiksgemak is groot. Het beheer van het systeem met druppels en wandterminals is erg eenvoudig.

Als je te maken hebt met meerdere kleine werklocaties dan biedt een App op de telefoon uitkomst. Op iedere werklocatie wordt dan een start- en een stop NFC sticker geplakt. Medewerkers registreren hun start- en eindtijd door de telefoon kort tegen de sticker te houden.

Een medewerker van CleanJack kan u bij de keuze voor een App of druppel goed adviseren.

Tijdregistratie kan de kwaliteit van de dienstverlening op verschillende manieren verbeteren. Ten eerste kan het ervoor zorgen dat medewerkers zich bewust zijn van de tijd die ze aan verschillende taken besteden. Dit kan hen helpen hun werk beter te plannen en efficiënter te werken. Ten tweede kan tijdregistratie inzicht geven in welke taken meer tijd kosten dan verwacht en waar mogelijk verbeteringen nodig zijn. Hierdoor kunnen bedrijven hun processen optimaliseren en de efficiëntie verhogen. Ten derde kan tijdregistratie helpen bij het monitoren van de prestaties van medewerkers, waardoor bedrijven kunnen zorgen voor een constante kwaliteit van de dienstverlening.

Tijdregistratie kan in principe bij elk bedrijf worden toegepast, ongeacht de branche. Veel bedrijven maken al gebruik van tijdregistratiesystemen om de uren van werknemers bij te houden. Het kan vooral handig zijn voor bedrijven met flexibele werktijden, waar het belangrijk is om de gewerkte uren nauwkeurig te registreren. Naast de schoonmaakbranche maken ook andere sectoren, zoals de horeca, retail en zorg, gebruik van tijdregistratiesystemen om de werktijden van hun personeel bij te houden.