Vanaf september start CleanJack samen met CSU en Schiphol een programma waarbij schoonmakers de ‘oren en ogen’ worden van de facilitaire dienst op Schiphol. De CSU schoonmakers gaan met de CleanJack handset facilitaire verstoringen rapporteren die zij op de luchthaven tegenkomen. Dit kunnen zowel technische storingen zijn als ook specialistische schoonmaakverstoringen.
Online ziet de facilitaire dienst de meldingen van de CSU schoonmakers direct binnenkomen, hierdoor kunnen zowel de technische dienst als specialistische reinigers sneller worden aangestuurd. Problemen worden zo sneller opgelost.
Relevant:
Het laatste nieuws
Hoe kan CleanJack helpen met planning en urenregistratie van jouw bedrijf?
Tijd is belangrijk. Voor elk bedrijf in elke branche. Zo wil je alle middelen zo optimaal benutten. En hoe kan je dat be...
De scholen zijn weer begonnen: Ga voor een schoon schooljaar
Als scholen weer beginnen met een nieuw schooljaar, is het tijd om niet alleen de leerlingen te verwelkomen, maar ook ee...
DES Schoonmaakdiensten gaat voor innovatie met CleanJack
DES Schoonmaakdiensten versterkt innovatie met CleanJack's geavanceerde tijdregistratie-oplossing.In een stap naar effic...