Nieuw digitaal dashboard van CleanJack maakt schoonmaken efficiënter en transparanter
Wat biedt het dashboard van CleanJack?
Het dashboard biedt inzicht in welke schoonmaaktaken wanneer en door wie zijn uitgevoerd. Het is handig om de frequentie van bepaalde taken bij te houden, zoals toiletschoonmaak, hotelkamers en boardrooms, maar kan ook worden gebruikt voor de schoonmaak van bungalowhuisjes, de bovenste verdieping van het trappenhuis of een ziekenhuisbed.
Het systeem werkt door het plaatsen van kleine RFID-chips op verschillende plaatsen die moeten worden schoongemaakt. De schoonmaker hoeft alleen maar kort zijn of haar mobiele telefoon langs de chip te halen om de registratie digitaal te voltooien. Hierdoor kan in realtime worden bijgehouden welke taken zijn voltooid en welke nog moeten worden uitgevoerd.
Het dashboard biedt niet alleen transparantie en inzicht, maar kan ook helpen om het schoonmaken efficiënter te maken. Door de gegevens die in het dashboard worden verzameld, kunnen bedrijven patronen ontdekken in de schoonmaakactiviteiten en deze gebruiken om de planning en organisatie te optimaliseren.
Dasboard beschikbaar voor diverse bedrijven
Het dashboard is beschikbaar voor gebruik door bedrijven van elke omvang en is gemakkelijk te integreren in bestaande schoonmaaksystemen. Voor meer informatie en om het systeem te bekijken, bezoek de website van CleanJack.Relevant:
Het laatste nieuws
Hoe kan CleanJack helpen met planning en urenregistratie van jouw bedrijf?
Tijd is belangrijk. Voor elk bedrijf in elke branche. Zo wil je alle middelen zo optimaal benutten. En hoe kan je dat be...
De scholen zijn weer begonnen: Ga voor een schoon schooljaar
Als scholen weer beginnen met een nieuw schooljaar, is het tijd om niet alleen de leerlingen te verwelkomen, maar ook ee...
DES Schoonmaakdiensten gaat voor innovatie met CleanJack
DES Schoonmaakdiensten versterkt innovatie met CleanJack's geavanceerde tijdregistratie-oplossing.In een stap naar effic...